تولید جعبه لباس

 در جعبه سازی, جعبه مقوایی, مقوا

جعبه لباس

جعبه لباس، یک جعبه بسته‌بندی در کارتن سازی تهران است که برای حمل و نگهداری لباس‌ها به کار می‌رود. این جعبه معمولاً از کاغذ مقوایی یا کارتن ساخته می‌شود و در اندازه‌ها و ابعاد مختلفی برای سازمان‌ها، فروشگاه‌ها و مشتریان تولید می‌شود.

جعبه لباس به دلیل ویژگی‌هایی مانند استحکام، سبکی و قابلیت بازیافت، یکی از محبوب‌ترین روش‌های بسته‌بندی لباس‌ها است. این جعبه می‌تواند با چاپ لوگو و نام شرکت، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز استفاده شود.

جعبه لباس معمولاً دارای دربی است که با کلیپس، بند و یا چسب، قابل بستن است. همچنین، برخی از جعبه‌های لباس دارای پنجره شفاف هستند که به مشتریان اجازه می‌دهد تا لباس مورد نظر را قبل از خرید مشاهده کنند.

جعبه لباس مدل های متفاوتی دارد که هرکدام کاربرد متفاوتی نیز دارند . به عنوان مثال از جعبه لباس برای تزئین کادو های متنوع برای مناسبت ها استفاده میگردد و در بیشتر مواقع برای ارسال کادو به جایی دیگر برای اینکه بتوانید لباس را بدون مشکل به مقصد خود برسانید نیاز به  یک جعبه لباس مناسب دارید.
استفاده از مدل های جعبه لباس بستگی به سلیقه ی شما نیز دارد سعی نمایید در خرید لباس نیز دقت نمایید برچسب های روی جعبه به شما کمک میکند پیامتان را راحت تر به طرف مقابلتان برسانید

متریال به کار رفته در جعبه لباس

اصولا جعبه های لباس به صورت مقوایی شده و مدل جعبه آن به صورت دو تکه در و زیره می باشند معمولا مقوای به کار رفته در زیره را ضخیم تر می گیرند. در چاپ کارتن پیراهن از مقوا پشت طوسی و ایندربرد استفاده می کنند . بسته بندی پیراهن فاقد لب چسب بوده و به صورت قفلی می باشد ابعاد در جعبه نسبت به زیره آن چند میلیمتر بزرگ تر است پس از چاپ جعبه امکان طلاکوب موضعی  و برجسته کاری وجود دارد .
چاپ بسته بندی پیراهن را معمولا به صورت تک رنگ و یا دورنگ چاپ می کنند در بعضی از موارد داخل جعبه لوگوی شرکت را به صورت تک رنگ چاپ می کنند.

کاربرد های جعبه لباس

بصورت کلی جعبه پوشاک کاربرد های متفاوتی دارد که استفاده از آن ها نیز بیشتر از هرچیزی به سلیقه ی شما دارد. جعبه لباس را بیشتر برای قرار دادن لباس های کادو استفاده مینمایند پس طرح های این جعبه نیز اهمیت دارد اگر برای دوستان خود کادو میدهید از طرح های قلب و فانتزی و زیبا استفاده نمایید

اما اگر برای همکار و پدر و غیره قصد دارید کادو بدهید حتمی از طرح های رسمی و ساده ی این جعبه استفاده نمایید. جعبه طرح های فانتزی و رسمی دارند که با توجه به نیاز خود حتمی از این جعبه استفاده نمایید.
در این پست از سایت کارتن سازی کارا کیان پک  بهترین و زیباترین مدل های جعبه پوشاک را قرار داده ایم میتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب و خرید نمایید.

جعبه پیراهن

جعبه مناسب برای پیراهن ها می تواند به صورت تکی در سایزهای استاندارد قرار بگیرند. پیراهن ها در جعبه هایی با کیفیت به صورت جینی و تکی قرار می گیرند. برای جا به جایی کلی بار پیراهن ساخت جعبه های مادر می تواند در حمل پیراهن ها کمک کند جعبه‌هایی مخصوص پیراهن های مردانه، لباس‌های بچگانه،لباس‌های زیر،  و… با بسته‌بندی و جعبه زیبا به بازار عرضه شود می‌تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند.
جعبه‌لباس با طراحی متفاوت و چاپ مخصوص می‌تواند برای معرفی و ارائه‌ی بهتر کالاها باشند. کارتن های لمینتی شده زیبایی بیشتری برای جعبه لباس را دارد.

جعبه‌ لباس و پوشاک باعث ایجاد آگاهی از برند می شود

آگاهی از برند، آشنایی مشتریان شما با برند شما می باشد. این محبوبیت و شناختی است که برند شما در طول زمان در بین مشتریان به دست آورده است. اگر مشتریان شما با برند و محصولات شما آشنا نباشند، کسب و کار شما نمی تواند برتر باشد

آگاهی بدون مانع از برند شما، به این دلیل است که او شما را در میان دیگران انتخاب می کند. آگاهی از برند شما کیفیت خدمات شما را تضمین می کند و مطمئناً جعبه های لباس ابزاری برای برندهای لباس، برای ایجاد آگاهی از برند موثر است. از طریق جعبه های پوشاک، نام تجاری شما در میان دسته ای از رقبا قابل شناسایی می شود.

جعبه لباس

انتقال پیام با استفاده از بسته بندی مناسب جعبه لباس

بسته بندی یکی از موارد مهمی می باشد که به راحتی می‌توان از آن برای انتقال پیام کسب و کارتان استفاده کنید، برای مثال اگر بخشی از سود فروش محصولات را به مؤسسات خیریه اهدا می‌کنید، می‌توانید با چاپ یک متن کوتاه در داخل بسته بندی این موضوع را به کاربران انتقال بدهید، و یا اگر محصول و بسته بندی شما با محیط زیست سازگاری دارد حتماً این موضوع را در طراحی بسته بندی خود مد نظر داشته باشید و با چاپ نمادها و توضیحی کوتاه کاربران را از این موضوع آگاه نمایید. با توجه به شرایط جوامع متفاوت و تخریب روز افزون کره زمین توسط انسان ها، این موارد برای بسیاری از مصرف کنندگان اهمیت پیدا کرده است و گوشزد کردن این موارد برای مشتریان می‌تواند به ماندگاری هرچه بیشتر برند شما در ذهن مصرف کنندگان کمک شایانی نماید.
به یاد داشته باشید که هر وجه خالی از جعبه بسته بندی محصول شما یک فرصت برای ارتباط هرچه بیشتر با مشتریان برندتان است.

چرا باید در سفارش جعبه لباس مقوایی باید به کاراکیان پک مراجعه کرد؟

پرکاربردترین بسته بندی ها جعبه لباس مقوایی در صنعت پوشاک می باشد. چاپ جعبه لباس مقوایی و سفارش جعبه لباس و پوشاک مردانه زنانه کودک مزون و بسته بندی لباس بسته بندی لباس برای فروش اینترنتی و پست مقوایی با قیمت مناسب در شبکه چاپ از مزایای این مجموعه است و همچنین قیمت مناسب رقابتی، چاپ با کیفیت، تضمین مواد به‌کاررفته در چاپ جعبه مقوایی پوشاک و لباس و… گوشه‌ای از خدمات این مجموعه حرفه‌ای محسوب می شود. با استاده از خدمات شبکه چاپ محصولات خود را در بسته‌بندی زیبا و حرفه‌ای عرضه نمایید.

برای ثبت سفارش تولید جعبه لباس چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

هنگام ثبت سفارش در کارتن سازی باید موارد مانند ابعاد محصول(طول، عرض، ارتفاع) ، مدل جعبه ، نوع چاپ ، نوع پوشش ، تعداد تیراژ جعبه برای ثبت سفارش تولید جعبه لباس بصورت دقیق مشخص گردد.

کارتن سازی کاراکیان پک یکی از بهترین شرکت های کارتن سازی ایران می باشد.
شرکت کاراکیان پک سابقه درخشانی در تولید انواع کارتن های مختلف از جمله تولید جعبه لباس کارتن خیار ، کارتن لوازم برقی ، کارتن لوازم خانگی ، کارتن صادراتی و …. دارد و مشتریان عزیز در کرج و تهران می توانند سفارشات کارتن خود را در شرکت کیان پک ثبت نمایند تا بتوانند کارتن مورد نظر خود را به بهترین کیفیت و نازل ترزین قیمت تهیه فرمایند.

کارتن سازی کاراکیان پک تولید کننده انواع متفاوت کارتن اعم از کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه، هاردباکس،کارتن سینگل فیس و … می باشد.

شرکت کارتن سازی کاراکیان پک جلب رضایت مشتری را مهم ترین هدف خود می داند ودر همین راستا خدمات خوبی را ارائه می دهد. یکی از خدمات زیر مجموعه چاپ و بسته بندی کارتن سازی می باشد. کارتن سازی کاراکیان پک یکی از بزرگترین کارتن سازی در تهران و کرج می باشد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

طراحی و چاپ جعبهکارتن سازی در کرج