خدمات و نمونه کارها

خدمات و نمونه کارها

کارتن سازی

جعبه کارتن یا جعبه مقوایی نوعی جعبه ساخته شده از مقوا است که برای بسته‌ بندی انواع کالا و مواد مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
ضخامت مقوای استفاده شده بستگی به وزن و تراکم کالایی است که داخل آن قرار می‌ گیرد.
از جعبه کارتن در هنگام بسته بندی استفاده می‌ شود.

مرز مشخصی میان کاغذ و مقوا وجود ندارد ولی اغلب کاغذ و مقوا را بر مبنای گرماژ آن دسته‌بندی می‌کنند.

صنعت کارتن سازی و تولید جعبه کارتن و بسته بندی از نیازهای انکارناپذیر هر جامعه ای می باشد.
صنایع تولیدی هر کشور ناگزیر خواهند بود تا محصول و کالای نهایی خود را به صورت بسته ‎هایی با تعداد معین در جعبه مقوایی و کارتن قرار دهند تا ارسال و جابه جایی محصولات آنها با سهولت بیشتر انجام گردد.
در نهایت تمامی صنایع و کارخانجات برای سامان دادن فرایند بسته بندی تولیدات خود سفارش جعبه کارتن، سفارش جعبه مقوایی، سفارش کارتن و سفارش کارتن میوه و کارتن های مختلف را جزو اولویت های خود قرار میدهند.

کارتن سازی در کرج،صنایع چاپ و بسته بندی و کارتن کاراپک بیش از 1دهه تجربه در صنعت کارتن سازی و ساخت انواع کارتن های مقوایی، لمینتی و دایکتی، و ساخت کارتن های سه لایه و پنج لایه با فلوتهای E,B,C و مجهز به دستگاه های فلکسو 4 رنگ با سابقه ای پایدار و برخورداری از پرسنلی مجرب و ماشین آلات روز چاپ و بسته بندی سعادت خدمتگزاری در زمینه تولید را داراست .

کارتن سازی کارکیان پک در زمینه کارتن میوه ، کارتن خرما ، کارتن تخم مرغ ، کارتن صادراتی ، کارتن معمولی ، کارتن سه لایه ، کارتن پنج لایه ، کارتن لمینتی ، جعبه سازی ، جعبه مقوایی ، مقوا ، کارتن انواع میوه مثل کارتن سیب ، کارتن خیاری ، کارتن انار ، کارتن کیوی ، کارتن کفش و کارتن هود و … فعالیت دارد.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید