کارتن پستی

 در مقوا, کارتن سازی, کارتن سازی در کرج, کارتن سه لایه

 کارتن پستی

به نظر شما کارتن پستی چیست ؟

کارتن پستی یک نوع کارتن با کیفیت مناسب است که به طور اختصاصی برای ارسال و حمل بسته‌های پستی طراحی شده است. این کارتن‌ها معمولاً از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده‌اند و به عنوان یکی از روش‌های ارسال پستی برای ارسال کالاها، مستندات و سایر موارد استفاده می‌شوند.

کارتن پستی در اندازه‌ها و شکل‌های متفاوتی در کارتن سازی تهران طراحی شده است تا بتواند به اندازه‌ی نیاز شما برای ارسال بسته‌های پستی، سفارشی و مناسب را برایتان فراهم کند. از آنجا که کارتن پستی با کیفیت و مقاوم است، به عنوان یک راه حل اقتصادی و مناسب برای حمل و نقل کالاهایی که نیاز به محافظت دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مهمترین مشخصه کارتن پستی داشتن نشان شرکت پست و مشخص بودن جای آدرس فرستنده و گیرنده است. همچنین محل چسبیدن تمبر روی آن مشخص شده است این کارتنها پرمصرف ترین نوع کارتن ها در صنعت بسته بندی است، که تنوع بالایی در سایز و ابعاد دارد.
ابعاد کارتنهای پستی متفاوت است و کارتن هایی که ما ارائه می دهیم کارتن های قهوه ای در سایز های 1، 2، 3، 4، 5 و 6 است.
این کارتن ها از ورق های کنگره دار  اولید می شوند.

کارتن سازی کاراکیان پک بزرگ‌ترین مرکز پخش و تولید انواع کارتن پستی، کارتن پستی با لوگو اداره پست و کارتن پستی گیرنده فرستنده بدون لوگو ، پاکت پستی حبابدار و پاکت پستی نایلون مشکی در سرتاسر استان البرز . دفتر پست سرتاسر کشور می‌توانند برای خرید انواع کارتن اداره پست استاندارد، با شماره تماس تلگرامی و تلفن کارشناسان فروش کارتن سازی در کرج این مرکز تماس حاصل فرمایند.

همینطور فروشگاه‌ها اینترنتی با بهترین قیمت می‌توانند برای خرید کارتن اداره پست استاندارد رنگی از این طریق اقدام به خرید کنند.
البته سفارش جعبه مقوایی ،کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه با طرح و لوگو مورد نظر اختصاصی نیز امکان پذیر می باشد هرچند باید تیراژ خط تولید بالا باشد.

خرید کارتن پستی در کرج
خصوصیات کارتن پستی کاراکیان پک
  • دارای لوگو شرکت پست
  • کیفیت و مقاومت بالا ورق استفاده شده در تولید محصول

این نوع کارتن سایز 1 تا 3 از نوع کارتن سه لایه بوده و کارتن پس از سایز 3 به صورت 5 لایه تولید می شوند.
خرید این نوع کارتن از کاراکیان پک به دلیل قیمت فروش مناسب کارتن و امکان مختلف بررسی کارتنهای مختلف و خرید آنها می تواند بسیار مورد توجه باشد.
دارای محل الصاق تمبر و بارکد  آدرس فرستنده، گیرنده و کد پستی

کارتن باید زمینه ی اصلی سفید رنگ داشته و در سایز های 1 و 2 و 3 4 5 6 7 8 9 11 تولید گردند. با توجه به تغییر طرح کارتن های پستی، سامانه کاراکیان پک انواع  با طرح جدید و قدیم را ارائه می‌دهد.

انواع سایز خرید کارتن پستی در کرج

سایز کارتن های پستی بر اساس استفاده های متعدد آن، باعث شده تا به صورت عمومی مورد استفاده قرار گیرد.
توجه داشته باشید ابتدا باید بررسی کنید که ابعاد کارتن پستیهای عمومی با سایز محصول شما مطابقت داشته باشد در غیر این صورت پیشنهاد می شود برای محصول خود به نسبت ابعاد(طول، عرض، ارتفاع) آن سفارش کارتن بسته بندی دهید.

زیرا اگر ابعادی از سایزهای عمومی برای محصولتان انتخاب کنید و مناسب آن نباشد یعنی اگر کالا کوچکتر از جعبه باشد محصول داخل جعبه بازی خواهد کرد و اگر کالا بزرگتر از محصول باشد یا داخل جعبه جایی نمیگیرد و یا جای بگیرد جعبه را دفورمه و خراب میکند. در دو حالت پیامدهای بسیاری می تواند بعد ها برای محصول و برند شما داشته باشد که بهتر می باشد به ان توجه داشته باشید.

باید بدانید وزن کارتن پستی بستگی به اجسام و محصولاتی درد که شما درون آن قرار میدهید. خود کارتن پستی به تنهایی وزنی ندارد اما کارتن های سه لایه و پنج لایه اندکی از نظر وزنی با یک دیگر دارای تفاوت هستند.

کارتن پستی برای ارسال کالاهای سنگین مناسب نیست و بهتر است از جعبه‌های مقاوم‌تر و مناسب‌تری استفاده شود. در صورتی که کالایی سنگین است، استفاده از جعبه‌های مقاوم و با ضخامت بیشتر بهترین گزینه است. همچنین، برای ارسال کالاهای سنگین، بهتر است از خدمات حمل و نقل حرفه‌ای و مناسب استفاده کنید که بسته‌های شما را با کیفیت و امنیت بالا به مقصد مورد نظر تحویل می‌دهند. در کل، انتخاب بسته‌بندی مناسب برای ارسال کالاها، به اطمینان‌بخشی در حمل و نقل و ارسال کالا کمک می‌کند.

انواع سایز کارتن در کارا کیان پک :

  • سایز ۱ ۱۰*۱۰*۱۵
  •  سایز ۲ ۱۰*۱۵*۲۰
  •  سایز ۳ ۱۵*۲۰*۲۰
  •  ۴ ۲۰*۲۰*۳۰
  •  ۵ ۲۰*۲۵*۳۵
  • ۶ ۲۰*۲۵*۴۵
  •  ۷ ۲۵*۳۰*۴۰
  •  ۸ ۳۰*۴۰*۴۵
  •  ۹ ۳۵*۴۵*

سفارش جعبه پستی

شما میتوانید این کارتنهای پستی رابه صورت کارتن آماده و یا سفارشی تهیه کنید، این نوع کارتن را در ابعاد مشخص و مد نظر شما به شکل عمده در بازار موجود میباشد و یا شما میتوانید به شرکت های کارتن سازی مراجعه کنید ودرخواست خود را در خصوص تولید این کارتون ها با سایز، اندازه، حجم و تعداد مورد نظر اعلام کنید و به صورت سفارشی کارتون را تهیه کنید.

جهت خرید کارتنهای پست بدون واسطه و با کم ترین قیمت ممکن با شماره تلفن ما در کارتن سازی در کرج تماس بگیرید.

شما می‌توانید در صورت نیاز با همکاران ما در کارتن سازی در کرج ارتباط باشید.

موارد استفاده کارتن پستی:

  • فروشگاه های سنتی و اینترنتی
  • اسباب کشی و حمل نقل وسایل خانه
  • مناسب برای کارخانه ها و تولیدی ها

مراحل تولید کارتن های پستی:

مراحل تولید کارتنهای پستی در اغلب موارد مشابه هم هستند.
به منظور تولید جعبه پستی در گام نخست، جنس کارتن و ابعاد آن انتخاب می شود.
در این مرحله مشخص می‌شود که از چه لایه هایی در ساخت کارتن مورد نظر استفاده گردد.
در مرحله بعد، این لایه ها در ابعاد مدنظر تشکیل میشود.
مرحله مهم دیگر چاپ طرح مورد نظر می باشد.
در این گام محل چاپ لوگوی شرکت پستی، محل نوشتن اطلاعات گیرنده و فرستنده، محل چسباندن تمبر و بارکد نیز مشخص می گردد.
با آماده شدن لایه‌های گوناگون، نوبت به آن می رسد که این لایه ها با چسب بر روی یکدیگر قرار گرفته تا ساختار کارتن به طور کامل شکل بگیرد.
در این گام لبه های کارتن پرس خواهند شد.
در آخرین مرحله نیز خط تیغ کارتن به وسیله دستگاه های مخصوص بر روی آن ایجاد گشته تا جعبه پستی آماده ی بهره وری شوند.

نیاز است که در تولید جعبه های پست از نوار های گوناگونی به منظور استحکام بیشتر کارتن مورد استفاده قرار داده میشود.

توجه داشته باشید که محصولات به مقاصد دور و نزدیک ارسال می‌شوند و به همین جهت از این نوع کارتن که دارای مواد اولیه مرغوب و بادوام ساخته شدند باید استفاده گردد.

چاپ کارتن پستی

چاپ کارتن پستی میتواند به صورت معمولی یعنی چاپ روی کارتن به صورت تک رنگ تا چهاررنگ باشد و کارتن لمینتی بدون محدودیت رنگ و با چاپ انواع طرح های خلاقانه بر روی کارتن و جعبه را پوشش میدهد.
در معمولی ترین حالت کارتنهای پست، چاپ تک رنگ روی کارتن انجام می شود.
در نظر داشته باشید رنگ کارتنهای پستی می تواند به صورت سفید یا قهوه ای باشد و سپس بر روی آن چاپ انجام می شود

خرید کارتن پستی ارزان

موضوع دیگری که میتواند در کمتر شدن هزینه ساخت جعبه پستی کمک نماید انتخاب ترکیبات مختلف کارتن است و اینکه اگر چاپ دارد از چه نوع چاپی استفاده شود و اگر هم که چاپ ندارد قادر است در کمتر شده قیمت تمام شده تاثیر گذاشته و به حداقل برساند. امروزه در ساخت کارتن پستی از نواع ترکیبات بازیافت شده هم مورد استفاده قرار می دهند چون شاید از دو جای مختلف استعلام قیمت کند با یک ابعاد مشخص و جنس و چاپ یک شکل، ولی قیمت هر کدام دارای تفاوت باشد.

شماره تلفن:

02634810879

09125666244

09370862513

شرکت کارتن سازی کاراکیان پک جلب رضایت مشتری را مهم ترین هدف خود می داند ودر همین راستا خدمات خوبی را ارائه می دهد.
یکی از خدمات زیر مجموعه چاپ و بسته بندی کارتن سازی می باشد.

کارتن سازی ارزان در کارتن سازی در تهران و کرج

اگر شما به دنبال کارتن سازی ارزان ولی با کیفیت می گردید، شرکت کارتن سازی کاراکیان پک می تواند خدمات مفیدی به شما ارائه دهد.
با حذف واسطه ها شما مستقیماً با خود کارخانه تولید کننده کارتن در ارتباط خواهید بود و این موضوع سبب می گردد شما کارتن را با قیمت ارزان‌تری تهیه کنید.
مهمترین فاکتور و عمال تعین کننده در ساخت کارتن ارزان نوع کاغذ می باشد.
چرا که برا اساس نوع و کیفیت کاغذ شما میتوانید کارتن ارزان یا گرانی داشته باشید.

و همچنین کارتن سازی کاراکیان پک یکی از بزرگترین کارتن سازی در تهران  و عزیزانی که ساکن تهران هستند برای سفارش میتوانند اقدام نمایند می باشد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کارتن سازی در کرجکارتن پنج لایه