کارتن خشکبار – انواع کارتن در کارتن سازی در کرج

 در مقوا

انواع کارتن خشکبار

کارتن سازی در کرج

انواع جعبه و کارتن و بسته بندی خشکبار به منظور صادرات و عرضه محصولات در بازار داخلی با چاپ افست ، چاپ فلکسو و چاپ سیلک قابل تولید می باشند.

مدل‌های متفاوت در ابعاد مختلف به سفارش متقاضیان تولید شده می باشد.

منظور از خشکبار، میوه های خشک برگه زردآلو، کشمش، انجیر خشک، قیسی خشک و…، مغز دانه ها اعم از پسته، بادام، گردو و… می باشد که ایران از تولیدکنندگان و از صادر کننده های اصلی خشکبار می باشد و صادرات آن را به کشورهای آسیایی و اروپایی با مجوز انجام می شود.

برای اینکه خشکبار به بازار عرضه گردد بادی در بسته بندی های شیک و مقاوم قرار بگیرند. رقابت در جهت صادرات خشکبار در بین کشور تولیدکننده خشکبار با توجه به کیفیت محصولات ، قیمت می‌باشد، بسته‌بندی در مدل‌های متنوع در طراح‌های زیبا می‌تواند قدرت رقابت با رقبا را دارا باشد.

در خصوص بسته بندی صادراتی خشکبار ذکر چند نکته لازم است:

درگذشته ، صادرات خشکبار ایران شامل چند قلم اعم از پسته، فندق، بادام، خرما، کشمش، انجیر خشک، برگه زردآلو، قیسی و گردو شامل میشد.

اما امروزه تنها ۴ قلم از خشکبار کشورمان شامل پسته، خرما، کشمش و انجیر خشک بازار صادراتی خود را دارند و مابقی اقلام خشکبار حجم صادرات آن بسیار کم تر شده می باشد. پسته، خرما، کشمش و انجیر خشک همچنان در صدر صادرات غیرنفتی کشورمان هستند.

طراحی جعبه خشکبار صادراتی

جعبه خشکبار یکی از راه های نگهداری خشکبارها است که امکان نگهداری و حمل آسان را فراهم می کند. بسته به نیاز و سلیقه، انواع مختلفی از جعبه خشکبار وجود دارد. برخی از انواع معمول جعبه خشکبار عبارتند از:

1. جعبه های مستطیل: جعبه های مستطیل شکل، که برای بسته بندی خشکبارهای مختلفی مانند بادام، گردو، فندق و غیره استفاده می شوند.
2. جعبه های مربع: این جعبه ها برای بسته بندی خشکبارهایی مانند بادام، پسته و سایر میوه های خشک به کار می روند.
3. جعبه های دایره ای: این جعبه ها برای بسته بندی خشکبارهایی مانند پسته، بادام، فندق و غیره استفاده می شوند.
4. جعبه های شکلاتی: این جعبه ها برای بسته بندی خشکبارهایی مانند بادام، پسته، انواع میوه های خشک و غیره با طعم شکلات به کار می روند.
5. جعبه های فلزی: این جعبه ها برای بسته بندی خشکبارهایی مانند بادام، پسته و سایر میوه های خشک به کار می روند و به دلیل مقاومت بیشتر در برابر رطوبت و حرارت، برای نگهداری بهتر خشکبارها مناسب هستند.

کارتن سردخانه ای خشکبار

یکی از موارد مهم در کارتن های صادراتی به جهت نگهداری محصولات در شرایط سردخانه‌ای، بسته بندی های ضد آب یا سردخانه ای می باشد. برای رعایت این موضوع باید ترکیب کارتن متناسب با محیط سردخانه تولید گردد.

توجه داشته باشید شاید کمی قیمت تمام شده جعبه بسته بندی با رعایت این مضوع افزایش یابد ولی به ریسک آن نمی ارزد که این موضوع را رعایت نکنید و در مقصد با بسته بندی وا رفته محصول خود روبرو شوید. استفاده از ترکیب کارتن ضد رطوبت باعث میشود
بسته بندی شما هم در سردخانه های ثابت و یا کانتینرهای سردخانه دار در حین حمل ظاهر خود را حفظ کرده و دفورمه نگردد.

نکات مهم درباره کارتن خشکبار

به دلیل این که خشکبار عموما به صورت خام مصرف می شوند، ضروری می باشد که جعبه ها و کارتن های نگهداری آن ها تحت شرایط خاصی تولید شوند.
زیرا استفاده از مواد اولیه ناسالم و یا بی کیفیت امکان دارد در سلامت غذایی خشکبار تاثیر بگذارد. از سوی دیگر بسته بندی باید به گونه ای باشد که در انتخاب مشتری برای ترغیب آن ها به خرید نیز موثر باشد. پس کارتن خشکبار دو ویژگی کیفیت و جذابیت را باید با هم داشته باشد تا بتواند در نهایت در فروش خشکبار را افزایش دهد.

مهمترین نکاتی که برای طراحی و تولید کارتن خشکبار به آنها توجه کرد عبارتند از :

  • نوع خشکبار
  • ابعاد مختلف
  • طراحی های خاص برای خشکبارهای صادراتی معروف در سطح جهانی
  • رعایت استانداردهای جهانی در تولید
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت ورقه های کارتنی
  • آشنایی با نظرات مشتریان در جهت بالا بردن جذابیت و زیبایی بیشتر در طراحی ظاهری

کارتن های مورد استفاده برای خشکبار

  1. کارتن مقوایی
  2. کارتن دسته دار
  3. کارتن کیبوردی
  4. کارتن کادویی
  5. کارتن پنجره دار
  6. کارتن لمینتی

 

کارتن سازی در کرج

کارتن سازی در کرج

کارتن سازی در کرج

بسته بندی خشکبار برای صادرات

کارتن سازی در کرج

بسته بندی خشکبار با توجه به نوع محصولات و مصرف داخلی و یا صادراتی بودن آن و با در نظر داشتن هزینه های بسته بندی طراحی می گردد.

جعبه و کارتن بسته بندی خشکباربه شکل ضد رطوبت در جهت صادرات استفاده می گردند.

انواع پسته و مغز پسته و فرآورده های آن، مغز گردو و بادام، میوه های خشک و… در بسته بندی های شیک و مخصوص به کشورهای مختلف صادر می گردند. شیک بودن کارتن خشکبار و آجیل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

به همین دلیل کارتن لمینتی برای کارتن خشکبار مناسب تر هستند تا با زیبایی و شیک بودن در فروشگاه نظر متقاضیان را بیشتر به خود جلب نماید.

شکل ظاهری بسته بندی در اولین نگاه  اهمیت بسزایی دارد و بحث فروش و رقابت را بیشتر می کند. انواع متفاوت بسته بندی ها در ابعاد متفاوت برای ارائه مناسب خشکبار طراحی شده می باشد. مستحکم و ضد رطوبت بودن جعبه‌ خشکبار برای صادرات محصولات امری ضروری می باشد.

انواع چاپ متناسب با جعبه خشکبار با بهترین کیفیت برروی جعبه زده می شود تا علاوه بر زیبایی ظاهری به معرفی هر چه بیشتر برند و محصول کمک نماید.

در نوع جعبه صادراتی خشکبار با در نظر گرفتن ابعاد استاندارد پالت های کانتینر و یا تریلر، جعبه خشکبار برای هر نوع محصول، به صورت چهار درب و یا به صورت تلسکوپی تولید می شود. دلیل استفاده از این نوع قالب سهولت در بارگیری و تخلیه بار می باشد.

خرید جعبه بسته بندی خشکبار

برای خرید جعبه بسته بندی خشکبار باید ابعاد و وزن دقیق محصولتان را در اختیار کارتن سازی یا جعبه سازی مدنظر بگذارید تا آنها بتوانند بهترین بسته بندی را برای محصولاتشان تولید کنند با در اختیار گذاشتن این اطلاعات قیمت دقیقی هم در اختیار شما میگذارند.

کارتن های خشکبار در انواع متفاوتی تولید میشوند بعنوان مثال اگر قرار می باشد محصولات به صورت فله ای به فروش برسند، تولید یک نوع بسته بندی مناسب نیاز است و اگر قرار باشد که درون جعبه های مقوایی وزن های پایین تر به فروش برسند مدل های مختلفی برایشان تولید میشود.

کارتن های مادر نیز برای خشکبار در نظر گرفته میشوند که جعبه های مقوایی درونشان قرار میگیرند و برای فروش و یا جابجایی در بازارهای صادراتی میتوان از آنان بهره گرفت. برای محصولات صادراتی معمولا از کارتن و جعبه های لمینتی استفاده میکنند زیرا هم ظاهر بسته بندی مناسب شرایط آن جامعه میباشد و هم با کیفیتی که دارد موجب مطرح شدن برندتان میگردد.

در برخی موارد برای مصارف یکبار مصرف و تک نفره از پاکت های بسته بندی خشکبار مورد استفاده قرار می دهند.
این پاکت ها از جنس کرافت کاغذی بوده و با توجه به پلاستیک وکیومی که همانند زیپ روی درب آنها طراحی شده است، امکان باز و بسته شدن آن در هر زمان وجود دارد.

کارتن سازی ارزان در کاتن سازی در تهران و کرج

اگر شما به دنبال کارتن سازی ارزان ولی با کیفیت می گردید، شرکت کارتن سازی کاراکیان پک می تواند خدمات مفیدی به شما ارائه دهد.
با حذف واسطه ها شما مستقیماً با خود کارخانه تولید کننده کارتن در ارتباط خواهید بود و این موضوع سبب می گردد شما کارتن را با قیمت ارزان‌تری تهیه کنید.
مهمترین فاکتور و عمال تعین کننده در ساخت کارتن ارزان نوع کاغذ می باشد.
چرا که برا اساس نوع و کیفیت کاغذ شما میتوانید کارتن ارزان یا گرانی داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

خرید کارتن مقواییجعبه مقوایی