کارتن بسته بندی قطعات لوازم یدکی

 در مقوا

بسته بندی لوازم یدکی

کارتن بسته بندی قطعات لوازم یدکی

کارتن سازی در کرج

بسته‌بندی لوازم یدکی در کارتن سازی تهران اغلب در کارتن‌های مقوایی انجام می‌شود. این کارتن‌ها باید دارای مقاومت و استحکام کافی باشند تا حمل و نقل بدون خطر شکستن یا آسیب دیدن لوازم یدکی را تضمین کنند. برای مثال، برای بسته‌بندی لوازم یدکی سنگین و بزرگ مانند موتورهای خودرو، از کارتن‌های مقوایی با ضخامت بالا و مقاومت بالا استفاده می‌شود.

علاوه بر مقاومت، اندازه کارتن بسته‌بندی نیز باید به گونه‌ای باشد که لوازم یدکی بتوانند به راحتی درون آن قرار گیرند. همچنین برای جلوگیری از جابجایی و شکستگی لوازم یدکی درون کارتن، از مواد نرم و جاذب شوک مانند فوم استفاده می‌شود.

کارتن‌ بسته بندی می‌توانند به منظور ارائه متناسب و هر چه بهتر لوازم یدکی و انواع قطعات صنعتی به بازار تولید گردند.

انواع لوازم یدکی خودرو مثل میل سوپاپ، پیستون ها، بلبرینگ ها و یاتاقان ها و قطعات حساس موتور باید در برابر خش افتادن در جابجایی ها محافظت گردند. همچنین چراغ ها، قطعات تزیینی مثل سپر و جلو پنجره و سایر قطعات اتاق نیز باید در بسته بندی های متناسب قرار بگیرد و سالم به دست مصرف کننده برسند. استفاده از کارتن با تعداد لایه های مشخص و حساب شده این نیاز را فراهم می سازد.

بسته بندی قطعات صنعتی برای تولید قطعات در صنایع متفاوت از جمله صنعت خودرو سازی و عرضه لوازم یدکی خودرو، ابزار و یراق آلات، صنایع چوب و غیره جهت ارائه محصولات به بازار مورد نیاز هستند که متناسب ترین نوع بسته بندی برای قطعات صنعتی ، جعبه کارتن می‌باشند.

از مزیت های استفاده از کارتن در تولید جعبه برای قطعات صنعتی می توان به مقاومت و استحکام، امکان چاپ با کیفیت های متفاوت و تنوع در نوع باز و بسته شدن درب و نمای کلی جعبه اشاره کرد. بسته بندی قطعات صنعتی متفاوت با توجه به وزن و حساسیت این قطعات طراحی و ساخته می گردد.

برای بسته بندی لوازم یدکی و صنعتی چه کارتنی مناسب است؟

در جواب این سوال باید گفت بسته بندی لوازم یدکی مثل لنت یا سایر لوازم صنعتی دستگاه های مختلف یا خودرو، با توجه به وزن محصولات نوع کارتن و ترکیب بندی آن انجام میشود.
برای مثال لوازم یدکی یا قطعات صنعتی که وزن نسبتا سنگینی داشته باشند از کارتن سه لایه برایشان مورد استفاده قرار می دهند زیرا تحمل وزن آنها را داشته باشد و در حین حمل و نقل دچار آسیب نشده یا کارتن بسته بندی را پاره نکنند.

نکات مهم در بسته بندی لوازم یدکی خودرو

شاید تعجب کنید اما در اکثر موارد مصرف کنندگان یک کالا نه به علت کیفیت آن کالا ، بلکه به خاطر نوع بسته بندی مناسب آن اقدام به خرید می کنند.
این مساله برای بسته بندی لوازم خودرو خودرو نیز کاملا صدق می کند. اگر شما در حوزه خرید و فروش قطعات خودرو فعالیت دارید،
بهتر است که با نکات و اصول صحیح بسته بندی لوازم یدکی خودرو کاملا آشنایی داشته باشید.

معمولا قطعات یدکی در کارتن لوازم خودرو قرار داده می شوند، اما علاوه بر کارتن گزینه های دیگری نیز وجود دارند تا شما از آن استفاده کنید.

برای بسته بندی لوازم یدکی و قطعات از چه دستگاه کارتن سازی استفاده نماییم ؟

با توجه به اینکه بسته بندی های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد باید با توجه به نوع و جنس بسته بندی و میزان هزینه دستگاه دقیقی را انتخاب کنید.
در اکثر موارد از دستگاه های توزین و دوخت برای پر کردن بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد.
برای دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با دستگاه بسته بندی تنها کافی است از مشاوران کارتن سازی کاراکیان پک یاری بگیرید.

چاپ روی کارتن بسته بندی قطعات لوازم یدکی

یکی از روش های ایجاد تنوع و جذابیت برای بسته بندی چاپ رو کارتن می باشد و نوع چاپ با توجه به هزینه و توجیه پذیری، به صورت فلکسو، سیلک و افست است.

چند رنگ اصلی در صنعت چاپ وجود دارند که که بقیه رنگ ها از رنگ های اصل تشکیل می شوند.
در چاپ کارتن و چاپ مقوا می توان از چاپ سیلک، جاپ فلکسو و چاپ افست یا لمینتی مورد استفاده قرار داد.
در چاپ سیلک و فلکسو، چاپ بر روی خود کارتن صورت میگیرد ولی در چاپ لمینتی ابتدا چاپ بر روی مقوا انجام شده و سپس مقوای چاپ شده بر روی کارتن چسبانده می شود.

چاپ فلکسو، چاپ مستقیم روی کارتن می باشذ برای چاپ انواع لگو و مشخصات شرکت های تولید کننده کالا بر روی کارتن ها استفاده می شود. این نوع چاپ، از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

چاپ سیلک، یکی از روش های چاپ صنعتی تصویر می باشد که مستقیم بر روی کالا چاپ می گردد و این باعث درخشندگی و شفافیت بالای این نوع چاپ می شود.

کاربرد کارتن های دایکاتی در صنعت کارتن سازی:

1 . کارتن سوراخ دار: کارتن های میوه و کارتن های محصولات دریایی و لبنی شامل می شود.

2 . کارتن تلسکوپی:کارتن موز.

3 . کارتن دسته دار: شامل کارتن قطعات فلزی.

4 . کارتن یک درب: شامل کارتن های نمایش محصولات.

5 . کارتن بدون درب: شامل کارتن های اجاق گاز، یخچال و لوازم خانگی

کارتن سازی در کرج

کارتن سازی در کرج

انواع کارتن های قطعات لوازم یدکی

کارتن سازی در کرج

بسته بندی قطعات صنعتی گوناگون با توجه به وزن و حساسیت این قطعات طراحی و ساخته می گردد.

امکان دارد تعدادی از شرکت های متفاوت یک محصول را تولید نمایند. در این جهت رقابت بین برندهای متفاوت جهت معرفی ویژگی های کالای خود مطرح هستند. علاوه بر کیفیت محصولات، بسته بندی آن نیز می تواند اهمیت بسیار بالایی داشته باشد جعبه و کارتن متناسب با چاپ مخصوص و با کیفیت ارزش کالای تولید شده را عنوان می نماید و همینطور می تواند به برند شدن آن در بازار و شناخت بیشتر مشتری با کالا و یا محصولات شما،موثر باشد.

بسته بندی این قطعات باید به نحوی باشد که در هنگام جابجایی ها و حمل و نقل از محصولات در برابر ضربه های احتمالی وارد شده

تا حدودی محافظت کند.

یکی از ویژگی های بارز در بسته بندی قطعات و چاپ کارتن می باشد که اهمیت بسزایی دارد نوع چاپ با توجه به هزینه ی تمام شده و با توجه به توجیه پذیری آن می تواند به صورت فلکسو، سیلک و افست باشد.

تاثیر یک چاپ خوب و مناسب به صرفه در کنار کیفیت مواد اولیه استفاده شده یک بسته بندی ایده آل برای کالا و محصولات شما را تشکیل می دهد.

دلایل استفاده از کارتن بسته بندی

کارتن سازی در کرج

به علت های اقتصادی و ساختاری و محیط زیستی متفاوت ، بهتر است برای کالاهایی مثل قطعات صنعتی از کارتن و جعبه استفاده کرد. اصولا کارتن بسته بندی به صورت ۳ و ۵ و ۷ لایه می باشند و به جهت سنگینی محصولات ، وزن قابل تحمل و مقاومت و استحکام کارتن بسته بندی طراحی می شود.

از طرفی دیگر می توان گفت کارتن محافظت کالا در برابر ضربه خوردن و آسیب دیدن فیزیکی بسیار مقاوم می باشد.

کارتن سازی کاراکیان پک جلب رضایت مشتری را مهم ترین هدف خود می داند ودر همین راستا خدمات خوبی را ارائه می دهد.
یکی از خدمات زیر مجموعه چاپ و بسته بندی کارتن سازی می باشد.
کارتن سازی کاراکیان پک یکی از بزرگترین کارتن سازی در تهران و کرج می باشد

کارتن سازی در کرج

کارتن سازی در کرج

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

خرید جعبه مقوایی کرججعبه بسته بندی فست فود