کارتن میوه صادراتی

 در تولید کننده انواع کارتن, جعبه سازی, جعبه مقوایی, کارتن, کارتن سازی, کارتن سازی در کرج, کارتن سه لایه, کارتن لمینتی, کارتن میوه, کارتن پنج لایه

می توانید به طور مستقیم کارتن میوه صادراتی را از صنایع چاپ و کارتن سازی در کرج خریداری کنید.
برای اطلاع از هزینه های تولید و سفارش با ابعاد دلخواه و ارائه طول و عرض سفارش مورد نظر، میتوانید از طریق تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارتن و جعبه به صورت کارتن لمینتی و چاپ کارتن و کارتن دایکاتی و یا برای جعبه فانتزی
به طور جعبه مقوایی با قیمت متناسب در تیراژهای متفاوت تولید می شوند.

انواع متفاوت کارتن میوه

  • کارتن سیب
  • کارتن هلو
  • کارتن آلو
  • کارتن کیوی
  • کارتن انار
  • کارتن توت فرنگی
  • کارتن موز

و مرکبات از قبیل کارتن لیمو شیرین،کارتن لیمو ترش،کارتن پرتقال، کارتن نارنج و همچنین صیفی جات از قبیل کارتن خیار،
کارتن گوجه،کارتن هندوانه،کارتن کاهو،
کارتن کاهو پیچ،کارتن طالبی و کارتن خربزه و انواع سبزیجات صادراتی از قبیل کارتن کرفس در بسته بندی هایی متفاوت و  کارتن  مخصوص صادرات با در نظر گرفتن استاندارد های لازم در فرم های متفاوت با چاپ برند شما تولید می شوند.
در بسته بندی هایی مقاومت که از ضربه خوردن میوه و له شدن در امان بماند.

مزیت استفاده از کارتن میوه صادراتی

یکی از مهم ترین مزایای بسته بندی محصولات در کارتن میوه صادراتی دستیابی به کالایی با کیفیت خوب است.

همچنین با بسته بندی محصولات و میوه ها در جعبه میوه صادراتی قادر است آن ها را با درجه بندی های مختلفی بدست مشتری رساند.
هدف از درجه بندی میوه ها در کارتن میوه درجه بندی میوه از نظر ضوابط و خواست مشتریان در بازار و درجه بندی میوه از نظر اندازه برای همسانی محصول در هر بسته می باشد.

مهم ترین عامل در حفظ کیفیت، جلب نظر مصرف کننده و افزایش کارایی فرآیند توزیع استفاده از جعبه بسته بندی میوه برای درجه بندی آن می باشد.

تولید کارتن میوه صادراتی

در تولید کارتن میوه صادراتی ,
انجام طراحی بر رو ی این بسته بندی ها را نباید ساده باشد
چون ظرافت های به کار رفته در طراحی آن می تواند تاثیر عالی در نتیجه اقتصادی داشته باشد .
کارتن سازی کاراکیان پک با داشتن خط تولید کارتن با کیفیتی بی رقیب در راستای توسعه صنعت بسته بندی ایران زمین گام بر میدارد.

تمامی برندهای معروف کشور توانسته اند با استفاده از صنعت کارتن سازی با به عرصه جهانی گزاشته و در بازارهای خارجی سهم خوبی را به خود اختصاص داده است اما باید به این نکته توجه داشت که بطور پیوسته باید از روش های  جدید طراحی ،
تولید و بسته بندی استفاده نمود زیرا کشورهای غربی مدت طولانی می باشد که به اهمیت زیبایی و استقامت بسته بندی پی برده اند و به همین علت سبک نگرش مردمشان نیز تا حدود زیادی تغییر پیدا کرده است .

کارتن میوه دارای تنوع زیادی می باشد.

با توجه به اینکه هدف فقط حمل تا میدان بار باشد و یا هدف بازاریابی و صادرات محصولات باشد
رنج متنوعی از کارتن و جعبه با قیمت های متفاوت وجود دارد.

هدف استفاده از کارتن میوه چیست؟

هدف استفاده از کارتن میوه بسته بندی کمک به کاهش ضایعات میوه و انجام بازاریابی و افزایش فروش می باشد.

طیف متنوعی از کارتن و جعبه بسته بندی میوه صادراتی متناسب با هدف حمل تا میدان بار با قیمت های مختلفی وجود دارد.
برای اطلاع از قیمت کارتن میوه صادراتی می توانید به سایت های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید و به صورت آنلاین از قیمت انواع کارتن و جعبه بسته بندی آگاه شوید.
خرید کارتن بسته بندی میوه های صادراتی می تواند به محصول شما ارزش بدهد و آن را در نگاه مشتری یک کالای مهم جلوه دهد.
همچنین انواع جعبه و کارتن بسته بندی و جعبه بسته بندی مواد غذایی با هدف بازاریابی و صادرات محصولات تولید می شود.

 خرید کارتن میوه صادراتی چه اهمیتی دارد؟

قیمت فروش کارتن صادراتی میوه برای محصولات مختلف مانند خرید کارتن بسته بندی انار یا کارتن و جعبه میوه خشک دارای تفاوت است.
دلایل مختلفی برای استفاده ار کارتن میوه صادراتی برای بسته بندی میوه ها وجود دارد.

1 . استفاده از جعبه کارتنی میوه برای بسته بندی محصولات قاد است برای شرکت بسته بندی میوه، تولید کننده کارتن میوه و برای صادر کننده میوه برند سازی کند.
کارتن هندوانه، کارتن خرما، کارتن بسته بندی مواد غذایی، کارتن بسته بندی انار، کارتن بسته بندی میوه خشک، بسته بندی خشکبار و بسته بندی محصولات دیگر به دلیل اینکه امکان لمینت کردن پوستر روی آن ها وجود دارد، می تواند تبلیغی برای محصولات صادر کننده میوه محسوب شود.

برای مثال خرید کارتن بسته بندی پسته می تواند روی فروش و معرفی آن به مشتریان خارجی بسیار اهمیت داشته باشد.
زیرا امکان چاپ و طراحی روی این کارتن وجود دارد و صادر کننده می تواند لوگوی شرکت ،محتویات و مطالب مهم دیگری را در مورد برند و سایر محصولات درج کند.
2. کارتن صادارتی میوه در مقایسه با سبدهای پلاستیکی جنس نرم تری دارد و برای میوه ها حالت بالشتی را ایجاد می کند.
اما سبد های پلاستیکی به دلیل جامد و سفت بودن باعث ضربه زدن به تعدادی از میوه ها در طول حمل و نقل می شوند

نکات مهم در ساخت کارتن میوه صادراتی

در مطالب بالا بیشتر از این نوع کارتن شرح دادیم در کنار اصل اول یعنی کیفیت مورد بعدی طراحی بسته بندی است که مهم می باشد.
به دلیل اهمیت شکل ظاهری و جنبه تبلیغات آن، کارتنهای صادراتی معمولا دارای چاپ افست به همراه فرایند لمینت می باشند و چاپ افست به دلیل نداشتن محدودیت در ایجاد رنگ و چاپ انواع طرحها و زیبا به نظر رسیدن پک شما نقش اساسی را ایفا میکند.
علاوه بر رنگ و طرح خدمات پس از چاپ همانند:
سلفون، برجسته سازی نوشته ها، طلا کوب دار کردن و غیره در چاپ افست آنرا برای محصولات صادراتی محبوب کرده می باشد.

کارتن میوه صادراتی

کارتن میوه صادراتی

   

 مشخصات کارتن لمینتی میوه صادراتی :

کارتن  صادراتی دارای ویژگی های مختلف و بسیاری است  از جمله اینکه  موجب میشود در حمل و نقل راحت  تر جابجا شود و نقش مهمی در حفظ کیفیت و کمیت محصول شما داشته باشد  .

در کارتن های صادراتی کاراکیان پک بسته بندی زیبا و مناسب ، باتوجه به آمارهای مختلف می تواند تا ۷۰ درصد در انتخاب محصول توسط مشتری اثر بخشی داشته باشد . این نوع کارتن صادراتی با توجه به وزن کمتری که دارا می باشد و بازیافت پذیری مجدد آن ، انتخابی درست حتی از لحاظ صرفه جویی در هزینه برای شما می باشد.

کارتن صادراتی مناسب همچنین موجب کاهش هزینه های نگهداری و حمل و نقل می شود و کیفیت بسته بندی را که نشاندهنده اهمیت محصول و محتویات درون بسته است را حفظ می کند . برای طراحی و چاپ کارتن صادراتی هیچ محدودیتی برای شما صادرکنندگان وجود ندارد.

دسته بندی انواع کارتن های صادراتی میوه

  1. کارتن میوه ساده
  2. کارتن سینی ساده
  3. کارتن میوه با چاپ شکیل
  4. سینی زیره و رویه(تلسکوپی) ساده
  5. سینی زیره و رویه(تلسکوپی) شکیل
  6. دایکاتی تمام رنگی درب دار

انواع کارتن میوه ؛ با توجه به جنس

انواع کارتن میوه را با توجه به جنس آن می توان به انواع زیر دسته بندی کرد :

  • لمینتی
  • مقوایی و چاپی
  • کارتن های دایکاتی

عوامل تاثیر گذار روی قیمت کارتن و جعبه میوه صادارتی  

قیمت جعبه میوه صادراتی با جنس مقوایی نسبت به جعبه کارتنی میوه صادراتی کمتر می باشد.
برای اطلاع از قیمت نهایی خرید کارتن بسته بندی میوه صادراتی  باید تعداد کارتن میوه مورد نیاز ، جنس کارتن بسته بندی مد نظر ، نوع چاپ و تعداد رنگ را مشخص نمایید. زیرا این عوامل روی قیمت فروش کارتن میوه از سوی تولید کننده کارتن تاثیر گذار است.

کارتن های صادراتی و داخلی میوه در تیراژهای مختلف و به صورت کارتن میوه لمینتی و کارتن چاپی و کارتن دایکاتی و یا برای جعبه فانتزی به طور جعبه مقوایی با قیمت مناسب تولید می گردند.
برای جلوگیری از ضربه خوردن و له شدگی محصولات را در کارتن میوه صادراتی بسته بندی می کنند. این کارتن های میوه صادراتی قادر هستند شامل کارتن انار، کارتن میوه خشک، کارتن هندوانه، کارتن خرما و انواع میوه های دیگر باشد

کارتن موز

طراحی و تولید کارتن میوه

در طراحی و تولید کارتن های میوه , طراحی گرافیکی بسته بندی ها نباید ساده باشد چون هر چه ظرافت طراحی بیشتر باشد تاثیر عالی در جذب و ترقیب مصرف کننده دارد. همچنین اگر بسته بندی هم دارای کیفیت خوبی باشد بی شک میتوان وارد رقابت با دیگر تولید کنندگان محصولات شد. گروه تولید کاراکیان پک در سدد توسعه کیفیت روز افزون محصولات خود می باشد.

 کارتن میوه صادراتی زیره رویه

کارتن میوه زیره رویه با شانه و بصورت چند ردیفی استفاده می گردد و برای بسته بندی میوه صادراتی کاربرد دارد. در این جعبه و کارتن میوه صادراتی لایه زیر معمولا از کارتن پنج لایه با استقامت بالا استفاده می شود. درب این کارتن بسته بندی صادراتی از کارتن سه لایه با رویه سفید و چاپ رنگی ساخته می شود.

اهمیت استراتژیکی کارتن بسته بندی میوه

خرید کارتن میوه صادراتی به منظور بسته بندی صادراتی میوه و یا تازه خوری صورت می گیرد. این کارتن و جعبه های بسته بندی میوه صادراتی برای کمپوت ها و میوه های دیگر مانند انار، سیب در زمان های نبود این محصولات در بازار جایگزین مناسبی می باشند. برای بسته بندی میوه صادراتی باید بازار و روش های تولید میوه های صادارتی را مورد بررسی قرار داد.

کیفیت کارتن میوه صادراتی

برای مثال در صادرات سبزیجاتی همانند کلم و کاهو که باید در شرایط مناسب و دمای خنک قرار بگیرند در مرحله اول توسط فرآیندی یک شوک سرمایی به آنها وارد میشود که باعث نیمه فیریز شدن آنها شده تا در حین جا به جایی طولانی مدت باعث پلاسیدگی نشوند.
خب برای چنین کاری اگر کیفیت کارتن و سلفونی که بر روی آن درج شده است از مرغوبیت کافی برخوردار نباشد دچار لهیدگی شده و شکل ظاهری خود را از دست میدهند.

کیفیت کارتن میوه صادراتی بسیار مهم است و باید به دقت بررسی شود. در واقع، برای ارسال میوه به بازارهای خارجی، کارتن های با کیفیت و استاندارد باید استفاده شود تا میوه ها در طول حمل و نقل و انبار کردن، دچار صدمات نشوند.

از جمله ویژگی هایی که در کیفیت کارتن میوه صادراتی باید مورد توجه قرار گیرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضخامت کارتن: کارتن های با ضخامت مناسب، بهترین محافظ برای میوه های صادراتی هستند.
  • مقاومت در برابر رطوبت: کارتن هایی که مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند، برای حفظ کیفیت میوه ها بسیار مهم هستند.
  • مقاومت در برابر ضربه: کارتن هایی که مقاومت خوبی در برابر ضربه دارند، می توانند میوه های صادراتی را در طول حمل و نقل در برابر آسیب هایی مانند شکستگی و خراشیدگی محافظت کنند.
  • قابلیت استفاده مجدد: کارتن هایی که قابلیت استفاده مجدد دارند، هزینه های صادرات را کاهش می دهند و به حفظ محیط زیست کمک می کنند.
  • استاندارد بودن: کارتن هایی که با استانداردهای بین المللی مطابقت دارند، برای صادرات به بازارهای خارجی مناسب هستند.

تا کنون با توضیحات ذکر شده دریافتید که فرق بین کارتنهای صادراتی و معمولی در چیست و چرا باید به این نوع بسته بندی اهمیت ویژه ای داد. نام تجاری و برند شما اولین چیزیست که در سایر کشورها به چشم میخورد از این رو شکل ظاهری در کیفیت بسته بندی ها بسیار اهمیت دارد.

خصوصیات کارتن میوه

یکی از خصوصیات جعبه میوه صادارتی بحث ضد آب بودن آن است کارتن های ضد آب یا ضد رطوبت به نسبت کارتن میوه های معمولی دارای ترکیب ورق متفاوت تری هستند.
یکی دیگر از موضوعات تاثیر گذار در کارتن میوه صادراتی لمینتی بودن آن است زیرا کارتن لمینتی قادر است جذابیت و ظرافت بسته بندی میوه صادراتی را به بالاترین حد افزایش دهد و همچنین به استقامت کارتن بی افزاید.
این موضوع برای میوه های صادراتی همچون سیب، کیوی، انار، پرتقال و … می بایست رعایت و در کارتن مناسب عرضه گردد.

خرید کارتن میوه صادراتی

برای خرید هر نوع کارتنهای میوه صادراتی می توانید به کارتن سازی کارا کیان پک  مراجعه فرمایید.
در کارتن سازی ما کارتن هایی همچون کارتن سیب، گلابی، انار، خرما و غیره به تولید می رسانیم و به فروش می رسانیم مانند فروش عمده کارتن موز که شما بنا بر سلیقه و نیاز خود می توانید سفارشات لازم را بدهید. این کارتن ها به صورت کارتن لمینتی، کارتن دایکاتی، کارتن مقوایی، کارتن های فانتزی و کارتن چاپی تولید می گردند.

 

کارتن سازی کاراکیان پک یکی از بهترین شرکت های کارتن سازی ایران می باشد.
شرکت کاراکیان پک سابقه درخشانی در تولید انواع کارتن های مختلف از جمله کارتن خیار ، کارتن لوازم برقی ، کارتن لوازم خانگی ، کارتن صادراتی و …. دارد و مشتریان عزیز در کرج و تهران می توانند سفارشات کارتن خود را در شرکت کیان پک ثبت نمایند تا بتوانند کارتن مورد نظر خود را به بهترین کیفیت و نازل ترزین قیمت تهیه فرمایند.

انواع کارتن میوه صادراتی

این کارتن از جنس کارتن سه لایه با رویه ی سفید و چاپ فلکسو می باشد که باید همراه شانه مورد استفاده قرار داده شود.

با توجه به محدودیت ابعاد شانه موجود در بازار کارتن ساخته شده عمدتا در دو سایر 48 در 28 و 24در 34  می باشد.

این کارتن چون به صورت چسب شده به مشتری تحویل داده میشود، هزینه حمل نسبتا بالاتری دارد.

این مدل کارتن معمولا مصرف داخلی دارد و یا برای بازارهای ارزان پسند مناسب می باشد.

قیمت ارزان جنس کارتن سه لایه قهوه ای بدون چاپ یا چاپ تک رنگ فلکسویی دارد.

بسیاری از مواقع بدون شانه استفاده میشود.

این کارتن از جنس سه یا کارتن پنج لایه با رویه سفید و چاپ رنگی می باشد که اگر با شانه استفاده شود ابعاد آن 48 در 28 و 24در 34 میباشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کارتن سازی در کرججعبه فست فود