تولید انواع کارتن در کارتن سازی در کرج

 در مقوا

تولید انواع کارتن

کاراکیان پک تولید انواع کارتن سه لایه و پنج لایه در ابعاد متفاوت

کارتن پنج لایه

از سه لایه کاغذ مسطح لاینر که به دو کاغذ موج دار و یا فلوت دار چسبیده است،
تشکیل شده  که از ترکیب فلوت ها با همدیگر تولید می گردد و خود از دو لایه كاغذ لاینر كه از بالا و پایین دو لایه کنگره ای و یک لایه میانی تشكیل شده می باشد. این ورق های پنج لایه از استقامت بالاتری نسبت به ورق های سه لایه برخوردا می باشند و معمولا برای کارتن با ابعاد بزرگ استفاده می گردد.

گروه تولیدی کارتن سازی در کرج  به پشتوانه تجربه چند ساله خود ، کیفیت بالاتر و  سرعت عمل را خط مشی امور کاری خود قرار داده و طبق باور خود و نیز عملکرد سال های گذشته و با تاکید بر کیفیت بالا و قیمت متناسب تولیدات، ما را به یکی از ارزشمندترین شرکای تجاری در این زمینه تبدیل کرده است.

 

کارتن سازی در کرج

کارتن سازی در کرج

کارتن سازی در کرج

کاربرد و اهمیت کارتن های مقوایی در بسته بندی

کارتن های مقوایی یکی از محبوب‌ترین روش های بسته بندی محصولات تجاری است. این نوع بسته بندی به دلایل زیادی از جمله حفاظت از محصول، قابلیت چاپ و طراحی، بازیافت پذیری و هزینه‌ی کمتر نسبت به بسته بندی های دیگر، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
زمانی که محصولی تولید می‌کنید و می‌خواهید آن را به دست مشتریان برسانید، به بسته بندی نیازمند هستید که بتوانید با آسودگی خاطر به آن تکیه کنید. روش های بسته‌ بندی صنعتی گزینه‌ای مطمئن برای تولید انواع محصول های شیمیایی، دارویی، محصولات عمده غذایی و آشامیدنی و حتی شرکت‌های ساختمانی به حساب می‌آیند، زیرا به کمک آن، شرکت‌ها می‌توانند محصول های خودشان را بدون هیچ‌گونه نگرانی ای از ایجاد هرگونه آسیب در طی روند ترابری، به مقاصد مورد نظر خود ارسال نمایند.
محصولات آسیب دیده می‌توانند در یک چشم بر هم زدن روابط بین کسب و کار و مشتریان را از بین ببرند و خوشنامی شرکت را خدشه‌دار نمایند و همچنین زمان تولید را نیز به تاخیر بیاندازد.
راهکار بسته‌بندی صنعتی محصولات که به صورت اختصاصی برای مراقبت و ارتقای وضعیت محصول های شما طراحی شده‌اند نقشی کلیدی در استرس‌زدایی از روند ترابری آنها ایفا می‌نماید.
بسته بندی کارتنی به دلیل ارزان بودن و محافظت از محصولات، به خصوص در حمل و نقل و انبار کردن، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، این نوع بسته بندی به دلیل قابلیت چاپ و طراحی، برای تبلیغات و مارکتینگ محصولات نیز استفاده می‌شود. برای مثال، شرکت‌هایی که محصولات خود را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌کنند، از بسته بندی کارتنی با طرح و لوگوی خود استفاده می‌کنند تا محصولات خود را بهتر معرفی کنند.
بسته بندی کارتنی همچنین به دلیل قابلیت بازیافت پذیری، به عنوان یک روش بسته بندی پایدار و دوستدار محیط زیست نیز شناخته شده است. در واقع، با استفاده از بسته بندی کارتنی، می‌توان به حفاظت از محصولات و همچنین حفظ منابع طبیعی کمک کرد.

فرآیند تولید انواع کارتن چگونه است ؟

در فرآیند تولید انواع کارتن، معمولا از ۳ تا ۷ لایه کاغذ ضخیم و فشرده مورد استفاده قرار داده می شود که قسمتی از این لایه ها برای کارتن‌ صادراتی از کشورهای دیگر تامین خواهد شد.

در فرآیند تولید کاغذ کارتن کاغذهای بازیافتی بیشتر از ۹۰ درصد استفاده می شوند.
۱۰ درصد دیگر را خمیر کاغذ وارداتی و چوپ درختان جنگلی تشکیل می دهند.

ویژگی های مهم کارخانه تولید انواع کارتن

همانطور که اگاه هستید با بالا رفتن تعداد کارخانه تولید کارتن و مقوا در کشور، انتخاب یک تولیدی مناسب و با سابقه از میان آن ها کمی دشوارتر از قبل شده می باشد. به همین علت در زیر بعضی از مهم ترین ویژگی های کارخانه تولید کارتن بسته بندی را مورد بررسی قرار میدهیم تا سردرگمی شما در این زمینه را پایین می اورد.

تنوع در تولید محصول

شاید تنوع در تولید محصولات را بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های کارخانه تولید کارتن دانست.تصور کنید قصد تهیه کارتن بسته بندی برای کالایی را دارید که نسبتا نایاب می باشد. در این صورت اگر بخواهید زمان خود را برای یافتن بسته بندی مورد نظرتان در کارخانه های گوناگون صرف کنید، زمان زیادی را از دست خواهید داد. به همین علت توصیه ما این است که تا با انتخاب یک کارخانه تولید کارتن بسته بندی که سابقه درخشانی در زمینه تولید انواع بسته بندی دارد، در زمان و هزینه خود تا اندازه قابل توجهی صرفه جویی نمایید.

جنس کارتن از چیست ؟

عموماً کارتن ها از کاغذ تولید می شوند.
اما نکته مهم راجب جنس کارتن انواع کاغذ کارتن سازی می باشد که در مطلب جداگانه ای به آن خواهیم پرداخت.
به طور مسلم با بالا رفتن کیفیت کاغذ به همان نسبت جنس کارتن هم افزایش می یابد.
جنس کاغذ به طور خاص کاغذ رویه در هنگام چاپ اهمیت خود را نمایان می سازد به گونه ای که کاغذهایی که از آخال بی کیفیت تولید می گردند در خط تولید کارخانه کارتن سازی  مشکلات زیادی را به وجود می اورد.

کارتن یکی از بهترین گزینه‌ها برای شرکت‌های صنعتی محسوب می شود چون سبک،
مستحکم و دوست‌دار محیط زیست می باشد و در عین حال، از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه می باشد.
کسب و کارها به راحتی می‌توانند از مزایای سفارشی‌سازی بسته‌ بندی برای محصولات خودشان بهرمند بشوند و جعبه‌ کارتنی را به عنوان یک متریال برگزیده برای ترابری محصولاتشان انتخاب نمایند.
کارتن سازی در کرج بزرگترین تولید کننده کارتن در استان البرز می باشد.
چاپ انواع کارتن از جمله چاپ افست ، چاپ فلسکو و … در کارتون سازی ارزان کاراکیان پک با نازل ترین قیمت انجام می شود.
تولید انواع کارتن در کارتن سازی در کرج.
 تولید انواع کارتن در کارتن سازی در تهران
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کارتن سازی در کرج