جعبه کارتن میوه

 در جعبه دایکات, جعبه سازی, جعبه لمینت, جعبه مقوایی, مقوا, کارتن میوه

جعبه کارتن میوه در کارتن سازی در کرج

انواع کارتن بسته بندی میوه و صیفی جات در طرح های متفاوت با امکان چینش تا ارتفاع 2 متر با بهترین قیمت به فروش می رسد.

جعبه میوه با توجه به وزن و ابعاد و نحوه ی انبارش محصولات طراحی و پس از ساخت نمونه و انجام تست های مقاومتی تولید می گردد .

مقاومت متناسب جعبه میوه در برابر رطوبت ، دما ،ضربه و عوامل شیمیایی همراه با زیبایی ظاهری و همچنین بهداشتی بودن آن یکی از بهترین انتخاب ها برای بسته بندی انواع میوه ها می باشد.

جعبه میوه مورد توجه تجار کشورهای هدف صادرات میوه و صیفی جات ایران از جمله روسیه ، ارمنستان ، اذربایجان ، امارات ، عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس قرار گرفته است .

امارهای ارائه شده به واسطه صادرکنندگان بیانگر این نکته می باشد که محصولات صادراتی با بسته بندی کارتن پلاست از مقدار فروش و نرخ فروش بهتری نسبت به محصولات صادر شده می باشد و از سایر بسته بندی ها برخوردار می باشد.

بهره مندی از جعبه در صنایع بسته بندی بخاطر وزن کم، استحکام و ماندگاری بالا به همراه چاپ و برش پذیری ایده آل ، زیبایی ، مقاومت و ایمنی را جهت صادرات میوه و صیفی جات ایجاد می نماید .

در صنعت مدرن ، کارتن ضمن مقاومت در مقابل رطوبت ، آب ، باران و مواد شیمیایی محصولی کاملاً با ظاهری زیبا و دارای توجیه اقتصادی در صنعت بسته بندی است. تنوع در ضخامت و استحکام و همینطور رنگ بندی متنوع جعبه پاسخگوی نیازهای متنوع در بسته بندی صادراتی میوه و صیفی جات می باشد .

"<yoastmark

جعبه میوه صادراتی  جعبه کارتن میوه  کارتن سازی در کرج کارتن سازی تهران

همان طور که گفته شد، به منظور صادرات میوه باید از بسته بندی های کارتنی استفاده کنیم. در ساخت این نوع بسته بندی ها و جعبه ترکیب ورق استفاده شده بسیار حائز اهمیت است، زیرا رطوبت موجود در کانتینر باعث شل شدن و از دست رفتن استقامت کارتن و جعبه می شود.

مزیت دیگری که کارتن بسته بندی می تواند داشته باشد زیبایی و نحوه ی تبلیغ این نوع بسته بندی ها می باشد، کارتن لمینتی با طرح و رنگ های متناسب با توجه به محصول در نگاه مشتری می تواند بیش از کیفیت محصول دیده شود.

مدل های متفاوتی برای کارتن های بسته بندی میوه و صیفی جات و مرکبات را می توان دید، طراحی ابعادی با توجه به ابعاد پالت کانتینر و نوع محصول انجام می شود.

جعبه کارتن میوه صادراتی

استفاده از جعبه های فانتزی برای صادرات میوه هایی نظیر خرمالو ، پرتقال ، سیب و … نیز رایج شده می باشد . با ایجاد اندکی تغییرات در تولید کارتن میوه می توان از آنها برای سایر انواع میوه نیز استفاده نمود ، نمونه ای از آن در شکل ذیل قابل دیدن می باشد

 ویژگی های کارتن لمینتی

کارتن لمینتی از ویژگی های زیادی برخوردار می باشد از جمله اینکه  باعث تسهیل در حمل و نقل گشته و نقش مهمی در حفظ کیفیت و کمیت محصول یا کالا دارد.
بسته بندی شکیل و مناسب ، بنا بر آمارهای مختلف می تواند تا ۷۰ درصد در انتخاب محصول توسط مشتری تاثیر گذار باشد. این نوع کارتن با توجه به وزن کم و بازیافت پذیری آن ، مقرون به صرفه ترین انتخاب برای بسته بندی و حمل و نقل کالا به حساب می اید .
بسته بندی مناسب همچنین باعث کاهش هزینه های نگهداری و حمل و نقل گشته و کیفیت بسته بندی را که نشان گر اهمیت محصول و محتویات درون بسته می باشد حفظ می کند . گفتنی می باشد برای چاپ و طراحی این نوع کارتن ، دارای هیچ گونه محدودیتی نمی باشد .

انواع متفاوت جعبه میوه صادراتی

  1. کارتن زیره رویه
  2. جعبه رنگی دایکاتی درب دار
  3. کارتن میوه تک یا دو ردیفه ساده سه لا
  4. کارتن سه لایه تک ردیفه با چها ررنگ چاپ
  5. کارتن سه یا پنج لایه دردار چاپ چهاررنگ

خصوصیات کارتن میوه

یکی از خصوصیات جعبه میوه صادارتی بحث ضد آب بودن آن می باشد کارتن های ضد آب یا ضد رطوبت به نسبت کارتن میوه های معمولی دارای ترکیب ورق متفاوت تری هستند.
یکی دیگر از موضوعات تاثیر گذار در کارتن میوه صادراتی لمینتی بودن آن است زیرا کارتن لمینتی قادر است جذابیت و ظرافت بسته بندی میوه صادراتی را به بالاترین حد افزایش دهد و همچنین به استقامت کارتن اضافه می کند.
این موضوع برای میوه های صادراتی همچون سیب، کیوی، انار، پرتقال و … باید رعایت و در کارتن مناسب عرضه شود.

کارتن میوه ارزان

کارتن هایی که با لایه های بازیافتی تولید می شوند قیمت مناسب تری را دارند و برای تولیدکنندگان مقرون به صرفه تر قادر است باشد از همین رو  میتوان کارتن هایی با قیمت مناسب تر برای مشتری تولید نمود اگر راقب به استفاده از ورق های بازیافتی در ترکیب کارتن بسته بندی خود باشند.
برای خرید کارتن میوه صادراتی ارزان میتوانید موارد گفته شدن را از کارتن ساز خود بخواهید تا در ترکیب کارتن بسته یندی لحاظ کند.

قیمت جعبه کارتن میوه :

شایان ذکر است که از نظر قیمت می توان گفت جعبه های مقوایی قیمت کمتری نسبت به جعبه های کارتنی دارند . شما قادر هستید برای دریافت لیست قیمت جعبه کارتن میوه ، با کارشناسان کارتن سازی کارا کیان پک تماس حاصل نموده و با توجه به تعداد کارتن مورد نیاز ، جنس کارتن مد نظر ، نوع چاپ و تعداد رنگ به کار رفته در آن از قیمت نهایی مطلع گردید.

"<yoastmark

 

مقاومت کارتن میوه

مقاومت استاندارد برای کارتن میوه به عنوان یکی از معیارهای مهم در صنعت بسته بندی محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این مقاومت معمولاً با استفاده از آزمون فشار خمشی (Mullen Test) اندازه گیری می شود. در این آزمایش، کارتن میوه باید تحت فشار قرار گیرد و مقاومت آن در برابر فشار بررسی می شود.

معمولاً کارتن های میوه با مقاومت حداقل 200 psi (پوند بر اینچ مربع) توصیه می شوند. این مقدار معمولاً برای بسته بندی میوه های سبزیجات و میوه هایی که تحت فشار زیادی در حین حمل و نقل قرار می گیرند مناسب است. همچنین، بسته بندی های با مقاومت بالاتر نیز برای حمل و نقل محصولاتی مانند گوجه فرنگی و خیار مناسب هستند که به دلیل وزن سبک تر، نیاز به مقاومت بیشتری دارند تا در حین حمل و نقل آسیب نبینند.

کارتن سازی در کرج

کاراکیان پک تولید کننده انواع کارتن و جعبه در استان البرز می باشد.

کارتن سازی در کرج،جعبه سازی در کرج،کارتن سازی،جعبه سازی

شرکت کارتن سازی کاراکیان پک جلب رضایت مشتری را مهم ترین هدف خود می داند ودر همین راستا خدمات خوبی را ارائه می دهد.
یکی از خدمات زیر مجموعه چاپ و بسته بندی کارتن سازی می باشد.

کارتن سازی کاراکیان پک یکی از بزرگترین کارتن سازی در تهران می باشد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

جعبه عطر و ادکلنمقوای موج دار