جعبه عطر و ادکلن

 در مقوا

جعبه عطر و ادکلن

طراحی جعبه عطر لوکس و مجلل، به عنوان یکی از مهمترین عوامل در جذب مشتریان و ایجاد ارزش برای محصول، بسیار مهم است. جعبه عطر لوکس باید ظاهری زیبا، خاص و خیره کننده داشته باشد و با محصولی که درون آن قرار دارد، هماهنگی داشته باشد. در این رابطه، باید به چند نکته مهم توجه شود:

1- انتخاب مواد با کیفیت: جعبه عطر لوکس باید از مواد با کیفیت و مرغوب تهیه شود. انتخاب مواد مناسب مانند کاغذهای با کیفیت، کارتن های مقاوم و لایه های مختلف از جمله مواردی است که باید در نظر گرفته شود.

2- طراحی مناسب: طراحی جعبه عطر لوکس باید به گونه ای باشد که توجه مشتری را به خود جلب کند. طراحی با شکوه، استفاده از رنگ های جذاب و استفاده از الگوها و طرح های فانتزی، به طراحی جعبه عطر لوکس کمک می کند.

3- استفاده از تکنولوژی: استفاده از تکنولوژی های مختلف مانند چاپ دیجیتال، برش لیزری و غیره، به طراحی جعبه عطر لوکس کمک می کند و به آن زیبایی و جذابیت می بخشد.

4- ایجاد تجربه خاص: جعبه عطر لوکس باید به مشتریان تجربه خاصی را ارائه کند. طراحی جعبه عطر باید به گونه ای باشد که مشتریان را به دنیایی شگفت انگیز و مجلل ببرد.

کارتن سازی در کرج

جعبه عطر و ادکلن

جعبه مخصوص عطر

جعبه مخصوص عطر و ادکلن معمولا در ابعاد و طرح های متنوع قابل تولید هستند. مواد اولیه عطرها با استفاده از فرآورده‌های گیاهی و حیوانی و مواد شیمیایی تهیه می‌گردند.

عطر و ادکلن در رایحه‌های مختلف تولید می‌شوند که هر فرد با توجه به سلیقه خود عطر و بوی مد نظر خود را تهیه می‌نمایند. روانشناسی شناخت شخصیت از روی بوی عطر که د رایحه های تلخ، ملایم، شیرین، گرم، خنک، تند می‌باشند قابل تشخیص می‌باشد، بعنوان مثال اکثرا مردهایی خواستار عطر تند می باشند که روحیه مدیریتی و اعتماد به نفس بالا دارند.

عطرهای اورجینال ماندگاری بهتری دارند به همین منظور عطر را بر روی نقاطی همچون مج دست، پشت گوش‌ها که نبض دارند می‌بایست استفاده نمود که گرمای این نقاط باعث شوند تا ماندگاری و بوی عطر بیشتر حس شود.

فرم شیشه و به خصوص بسته بندی عطر و ادکلن که در اولین نظر به چشم می آید اهمیت بسیار زیادی دارد به طوری که تاثیر زیادی در خریدن یا نخریدن یک عطر و ادکلن دارد؛

گرچه مسئله اصلی و مهم خود ماده معطر داخل شیشه و کیفیت آن است اما متاسفانه یا خوشبختانه مشتریان به ظاهر اهمیت می دهند و دقیقا به همین دلایل کسانی که مسئولیت طراحی و بسته بندی این محصول جذاب را دارند باید تلاش زیادی در جذابتر شدن محصول کنند.

جعبه لاکچری ادکلن

برندهای لوکس از یو وی موضعی و طلاکوب برای برجسته شدن جعبه مورد استفاده قرار می دهند که با توجه به قیمت بالای ادکلن توجیه اقتصادی دارد. با طلاکوب برند مورد نظر خودتان روی جعبه عطر و ادکلن، می توانید جعبه متناسبی با خواص برند و کسب و کار خودتان نیز داشته باشید.

با ترکیب رنگ ها و همینطور استفاده از رنگ متناسب با لوگو  و یا کسب و کار خود، شما می توانید جعبه مورد نظر خود را با معیارهای رنگ بندی برند خود هماهنگ کنید.

جعبه جعبه عطر و ادکلن

گاهی اوقات پرفیوم های جیبی در جعبه های چند تایی به صورت گیفت ست به فروش می رسند. علاوه بر این بعضی برند ها ادکلن های خود را در برنامه های تبلیغاتی خاص به صورت چند تایی بسته بندی می کنند مانند کریسمس.

هولدر و منقسم در بسته بندی ادکلن

جعبه های ادکلن معمولا دارای منقسم یا نگهدارنده ( هولدر) می باشند که کارشان نگه داشتن شیشه ادکلن در هنگام جابجایی بوده تا تکان نخورده و آسیب نبیند. نگهدارنده ها بر اساس ابعاد جعبه ادکلن تولید می گردند زیرا باید درون بسته بندی قرار بگیرند و اگر به اندازه پک نباشند نمی توان از آنها استفاده کرد.

مزایای کارتن های مقوایی عطر :

  1. حمل آسان و سبکی محصول
  2. تجدیدپذیری و بازیافت کارتن های مقوایی .
  3. قیمت مناسب و پایین نسبت به سایر بسته بندی ها.
  4. قابلیت چاپ مناسب و انعطاف پذیری بالا از مزیت های این نوع بسته بندی است.
  5. کارتن های مقوایی عطر تا حدودی می توانند محصول را در برابر تغییرات دما حفظ نمایند.
  6. این بسته بندی ها مناسبترین گزینه برای بسته بندی محصولات بهداشتی عطر و ادکلن می باشند .

محاسبه قیمت جعبه عطر و ادکلن

برای بدست آوردن قیمت جعبه ادکلن جنس و گرماژ مقوای مصرفی، چاپ دار باشد یا خیر و تیراژ را در نظر می گیرند. باید در نظر داشت هر چقدر تیراژ سفارش بیشتر باشد قیمت تمام شده کمتر می گردد.

کارتن سازی در تهران صنایع چاپ و بسته بندی و کارتن کاراپک بیش از 1دهه تجربه در صنعت کارتن سازی و ساخت انواع کارتن های مقوایی، لمینتی و دایکتی، و ساخت کارتن های سه لایه و پنج لایه با فلوت های E,B,C و مجهز به دستگاه های فلکسو 4 رنگ با سابقه ای پایدار و برخورداری از پرسنلی مجرب و ماشین آلات روز چاپ و بسته بندی سعادت خدمتگزاری در زمینه تولید را دارا می باشد .

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

انواع کارتنجعبه کارتن میوه