چاپ جعبه

 در مقوا

طراحی و چاپ جعبه

طراحی و چاپ جعبه 

چاپ جعبه در کارتن سازی در کرج

چاپ جعبه یکی از اصلی ترین نیاز صنایع بسته بندی می باشد ، که با تلفیق علم و هنر در طراحی و ساخت جعبه

دستیابی به اهداف سازمانی و فروش محصولات
(ایمنی محصول ، برندیگ ، اطلاع رسانی و بازاریابی) بسیار آسان و چشمگیر می باشد . برای چاپ کارتن از مقواهای گلاسه ، پشت طوسی ، پشت سفید ، ایندربرد استفاده می گردد.

کارتن سازی در کرج

کارتن سازی در کرج

طراحی جعبه

کارتن

کارتن سازی در کرج

کارتن سازی در کرج

چاپ جعبه به چند روش قابل انجام می باشد؟

برای چاپ جعبه روش‌های مختلفی وجود دارد که در این بخش آن‌ها را برای شما نام خواهیم برد. هر یک از این روش‌ها، توضیحات مفصل خاص خود را دارند که به زودی در مورد آن‌ها نیز در سایت ما محتواهایی غنی و پرباری خواهید دید. انواع روش‌های چاپ جعبه به شرح زیر میباشد:

  • چاپ گراور

چاپ گراور یکی از روش‌های پیشرفته چاپ دیجیتال است که برای چاپ روی سطوح سخت و نرم مانند چوب، فلز، شیشه، پلاستیک، کاغذ و مواد دیگر استفاده می‌شود. در این روش، با استفاده از یک دستگاه چاپ گراور، مواد را به صورت عمودی به سمت بالا حرکت می‌دهد و سپس با استفاده از یک سری کنترل شده از لیزر، قطعات چاپ را بر روی سطح مورد نظر برش می‌کند.

چاپ گراور به دلیل ویژگی‌هایی مانند دقت بالا، قابلیت چاپ بر روی سطوح مختلف و قابلیت چاپ در تعداد کم و بسیاری، یکی از محبوب‌ترین روش‌های چاپ است. این روش برای چاپ لوگو، نام و تصاویر بر روی محصولات، سفارشی کردن کادوها و هدایای تبلیغاتی، تولید تابلوهای تبلیغاتی و سایر محصولات چاپی استفاده می‌شود.

  • چاپ افست

چاپ افست یکی از روش‌های سنتی چاپ در کارتن سازی تهران است که برای تولید چاپی بر روی کاغذ، پوستر، بروشور و سایر محصولات چاپی استفاده می‌شود. در این روش، ابتدا تصویر یا متن مورد نظر را بر روی یک صفحه فلزی پلاک چاپ می‌کنند و سپس پلاک را روی کاغذ قرار داده و با استفاده از ابزاری به نام افست، رنگ را روی کاغذ چاپ می‌کنند.

چاپ افست به دلیل ویژگی‌هایی مانند کیفیت بالا، قابلیت چاپ در تعداد بالا، دوام بالا و قابلیت چاپ در اندازه‌های مختلف، یکی از محبوب‌ترین روش‌های چاپ است. این روش برای چاپ کتاب، مجله، بروشور، لوگو، کارت ویزیت و سایر محصولات چاپی استفاده می‌شود.

  • فلکسوگرافی
  • چاپ سیلک اسکرین
  • چاپ جوهرافشان یا چاپ دیجیتال

چاپه جعبه چگونه انجام می شود؟

در ابتدا، نیاز می باشد  که هر شخص یا شرکتی از افراد کاربلد بخواهد که طرح مورد نظر، برای چاپ را طراحی نمایند.
در مرحله بعد باید طرح مورد نظر روی متریال مورد نظر چاپ انجام شود.
سپس در مرحله بعدی جعبه مورد نظر شما باید به تعدادی که خواستید چاپ گردد.
این موارد ساده‌ترین و البته اساسی‌ترین توضیحات در مورد چاپ جعبه بودند و فرآیند انجام این کار به این راحتی‌ها نخواهد بود.
همچنین اگر جعبه شما نیاز به مورد اضافی داشته‌ باشد؛ بعد از اتمام این 3 مرحله می‌توان آن را انجام داد.

کارتن سازی ارزان در کارتن سازی در تهران و کرج

اگر شما به دنبال کارتن سازی ارزان ولی با کیفیت می گردید، شرکت کارتن سازی کاراکیان پک می تواند خدمات مفیدی به شما ارائه دهد.
با حذف واسطه ها شما مستقیماً با خود کارخانه تولید کننده کارتن در ارتباط خواهید بود و این موضوع سبب می گردد شما کارتن را با قیمت ارزان‌تری تهیه کنید.
مهمترین فاکتور و عمال تعین کننده در ساخت کارتن ارزان نوع کاغذ می باشد.
چرا که برا اساس نوع و کیفیت کاغذ شما میتوانید کارتن ارزان یا گرانی داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

جعبه دستمال کاغذیتولید جعبه لباس در کرج