کارتن سینگل فیس

 در مقوا

کارتن سینگل فیس چیست؟

کارتن سینگل فیس یک نوع کارتن است که فقط یک طرف آن با لایه کاغذی پوشیده شده است و طرف دیگر آن با مواد دیگری مانند مقوا یا فوم تقویت شده است. این نوع کارتن به دلیل داشتن یک طرف باز، برای بسته‌بندی موادی که به آسانی خراش می‌خورند مانند لوازم آرایشی، لوازم پزشکی، لوازم الکترونیکی و … مناسب است. همچنین کارتن سینگل فیس به دلیل داشتن وزن کمتر، هزینه بسته‌بندی و حمل و نقل را کاهش می‌دهد. با این حال، به دلیل عدم داشتن لایه کاغذی در یک طرف کارتن، مقاومت کمتری در برابر ضربه و رطوبت دارد.

کارتن های سینگل فیس یک دسته از کارتن شیاردار می باشند و از چسباندن یک لایه ی مسطح به یک لایه موج دار ساخته می گردد. به عبارتی دیگر، اگر از کناره ی صفحات سینگل فیس به آن نگاه کنید، یک لایه ی موج دار را مشاهده خواهید نمود. لایه های سینگل فیس در درون جعبه کارتنی برای تقسیم ایمنی فضا و در لایه ی خارجی جعبه، برای حفاظت بیشتر از محصول ها استفاده می شوند.

این لایه ها انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و می توان آن ها را دور تا دور محصولات پیچید تا ضربه و آسیبی به وسایل وارد نشود.

سینگل فیس را در دو مدل می توان یافت:

سینگل فیس صفحه ای و سینگل فیس رولی

سینگل فیسس رولی برای حفاظت از محصولات بزرگ، کوچک و یا محصولاتی که شکل مشخصی ندارند بهترین انتخاب هستند.

در حمل و نقل وسایل و ابزار منزل مانند در و پنجره ها هم کاربرد بسیار زیادی دارند.

همانگونه که میدانید، کارتن از کاغذ و مقوا ساخته می شود. این یعنی منبع تولید کارتن در کارتن سازی ، تجدید پذیر و قابل بازیافت می باشد و در نتیجه، سازگاری بسیار بالایی با محیط زیست دارد.

از طرفی دیگر، کره ی زمین درحال غرق شدن در اقیانوس پلاستیکی می باشد که انسان ها آن را پدید آورده اند. با مصرف درست و تولید کمتر پلاستیک می توان زمین را نجات داد و مدت طولانی تری روی آن زندگی نمود. این ویژگی های کارتن نشان می دهند که می تواند جایگزین پلاستیک شود. مثلا به جای پلاستیک های حباب دار می توان از سینگل فیس های رولی برای مراقبت از محصولات استفاده نمود.

شیار و موج های کارتن های سینگل فیس مانع از ورود رطوبت به قسمت درونی کارتن می شوند. این مزیت برای محصول های غذایی و دارویی که باید در مدت زمان طولانی حمل ونقل خشک و سالم بمانند، برجسته تر می باشد.

بنا به درخواست مشتریان، می توان بر روی لایه ی مسطح کارتن های سینگل فیس انواع چاپ ها را انجام داد و اهداف تبلیغاتی برند را ادا کرد. این مدل کارتن نسبت به کارآیی بالایی که دارد بسیار ارزان می باشد و بدون تعلل می توان آن را برای محافظت بیشتر از محصولات و وسایل انتخاب نمود.

جعبه های سینگل فیس در اندازه های دلخواه متقاضیان آماده می شوند تا محصولات مورد نظر در آن تکان نخورد و آسیب نبیند.

سینگل فیس رولی هم در متراژهای گوناگون در دسترس می باشند.

در کنار همه ی این مزایا و علی رغم ضخامت و وزن کمی که دارند، بسیار مستحکم اند و محافظت بالای محصولات را تضمین می نمایند.

سایر مزایای کارتن های بسته بندی سینگل فیس

استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولات مزایای بسیار زیادی دارد. از مهم ترین این مزایا می توانیم به سالم ماندن محصول در حین حمل و نقل و یا انبار کردن اشاره نماییم.
کارتن ها مانع از نفوذ رطوبت، آب و … به داخل محصولات شده و از آن ها در برابر هر نوع آسیب، فشار و ضربه ای محافظت می کنند. از جمله مزایای استفاده از کارتن های دو لایه سیتگل فیس برای بسته بندی محصولات می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

• این نوع کارتن ها برخلاف ضخامت و وزن کمی که دارند، بسیار مستحکم می باشند و از محصولات در برابر هر نوع آسیبی محافظت می کنند.

• کارتن های دولایه سینگل فیس در اندازه متناسب با محصول شما تولید می شود و به این ترتیب محصول پس از بسته بندی کاملا فیکس شده و آسیب نمی بیند.
• انواع چاپ با توجه به سفارش مشتری روی این نوع کارتن ها صورت می گیرد و به راحتی قادر هستیم از آن ها برای اهداف تبلیغاتی محصولات خود مورد استفاده قرار دهیم.
• شیار و موج هایی که روی این نوع کارتن ها می باشند از ورود رطوبت به قسمت درونی کارتن جلوگیری می کنند.
به همین دلیل انتخاب کارتن دولایه سینگل فیس برای بسته بندی محصول های غذایی و دارویی که باید در مدت زمان طولانی حمل ونقل خشک و سالم بمانند بسیار مناسب می باشد.

• استفاده از این لایه های سینگل فیس به جای پلاستیک های حباب دار برای محافظت از محصولات هم مقرون به صرفه می باشد و هم به نفع طبیعت و محیط زیست می باشد.

سینگل فیس را در دو نوع سینگل فیس صفحه ای و سینگل فیس رولی می توانید تهیه نمایید.
برای حفاظت از محصولات بزرگ، کوچک و یا محصولاتی که شکل مشخصی ندارند بهتر است از سینگل فیسس رولی مورد استفاده قرار دهیم.

چگونگی ساخت کارتن سینگل فیس

کارتن سینگل فیس چیست و به چه روشی ساخته می شود. در پاسخ باید گفت که در ساخت این کارتن معمولا از چند لایه استفاده می کنند. غالبا یک لایه به صورت کارتن صاف و یک لایه نیز به صورت کارتن شیاردار یا غیرمسطح می باشد.

روش ساخت معمولا به این صورت است که دو لایه صاف از پشت و رو ، سطح لایه شیاردار را می پوشانند. بنابراین چنانچه شما از نمای جانبی و لبه کارتن نگاه کنید، متوجه وجود لایه شیاردار در بین دو لایه مسطح خواهید شد.

می توان گفت که لایه شیاردار شاکله اصلی صفحات سینگل فیس را تشکیل می دهند. این لایه ها معمولا انعطاف زیادی داشته و باعث می شوند تا کارتن مذکور به راحتی دور تا دور یک محصول پیچیده شود

لایه های سینگل فیس

لایه های سینگل فیس در داخل جعبه های کارتنی برای تقسیم ایمن فضا و در لایه ی بیرونی جعبه، برای محافظت بیشتر از محصولات استفاده می شوند. این لایه ها انعطاف پذیری بالایی دارند و می توان آن را دور تا دور محصول پیچید تا ضربه و آسیبی وارد نشود.

خرید کارتن سینگل فیس

بهتر می باشد قبل از اقدام به سفارش کارتن با انواع مختلف کارتن ها آشنایی پیدا نمایید و یا از افراد مطلع در این زمینه مشورت بخواهید.
قادر هستید مشخصات دقیق محصول خود شامل وزن، ابعاد و … را به تولیدی کارتن بیان کنید تا به شما مناسب ترین نوع کارتن را معرفی کنند.
به این صورت خرید کارتن برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. کارخانه کارتن سازی با بررسی اطلاعات کامل محصول مورد نظرتان به شما می گویند که کارتن دولایه و سینگل فیس برای شما مناسب می باشد یا نه. بعد از اینکه نوع مناسب کارتن را برای بسته بندی محصول خود انتخاب کرده و سفارش دادید،

کارتن سازی با توجه به نوع محصول و داخلی یا صادراتی بودن آن ترکیب ورق متناسب با کالا را تعیین می کند. سپس کارتن مورد نظر به تیراژی که می خواهید تولید شده و به شما تحویل داده خواهد شد.

کارتن سازی کارا کیان پک با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه کارتن سازی و چاپ کارتن در خدمت شما عزیزان می باشد. شما میتوانید انواع کارتن مورد نظر خود را در کاراکیان پک به ثبت برسانید.

قیمت کارتن سینگل فیس

در هنگام خرید کارتن سینگل فیس یکی از مواردی که روی تصمیم شما اثر می گذارد، قیمت کارتن می باشد. قیمت این نوع کارتن ها با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود. از جمله عوامل مؤثر روی قیمت کارتن های سینگل فیس قادر هستیم به موارد زیر اشاره کنیم :
• تیراژ
• ابعاد
• جنس ورق
• لمینت
• و …
قیمت کارتن های دولایه موسوم به سینگل فیس از کارتن های سه لایه لمینتی ارزان تر است. به همین دلیل توصیه می شود از این نوع کارتن ها به عنوان جعبه و کارتن بسته بندی برای محصولات با وزن کمتر مورد استفاده قرار داده می شود

ورق های کارتن سینگل فیس را در دو نوع می توان یافت:

سینگل فیس های صفحه ای (شیت های سینگل فیس) و  سینگل فیس های رولی.

سینگل فیس های رولی برای محافظت از محصولات بزرگ، کوچک و یا محصولاتی که شکل منتظمی ندارند گزینه مناسبی هستند.

در حمل و نقل وسایل و ابزار خانه مثل درب و پنجره ها هم کاربرد فراوانی دارند.

کارتن سازی در کرج

کارتن سازی در کرج

کارتن سازی در کرج

این شرکت کارتن سازی کاراکیان پک جلب رضایت مشتری را مهم ترین هدف خود می داند ودر همین راستا خدمات خوبی را ارائه می دهد.
یکی از خدمات زیر مجموعه چاپ و بسته بندی کارتن سازی می باشد.
کارتن سازی کاراکیان پک یکی از بزرگترین کارتن سازی در تهران و کرج می باشد

قیمت کارتن سینگل فیس

قیمت کارتن دو لایه با توجه به تیراژ، ابعاد، جنس ورق و لمینت محوسب میشود. قیمت کارتن های سینگل لمینتی از کارتن سه لایه لمینتی ارزان تر است به همین علت برای محصولات با وزن کمتر، بهترین نوع بسته بندی کارتن دولایه است.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

کارتن سازی در کرججعبه فست فود